Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане относно генерация.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Не съм човек,който може да отговори на въпросите.Но все си мисля че изпускателната систена зависи от големината на клапаните(включително и всмукателния).Режимите за които е предвидена,а от тук тънка или дебела,заплетена или разплетена и тн.Скороста на газовете зависи на 50 % от ф-то и 50 % от дължината на тръбите на сакса и оплетката им.Стига съм ял ла.на и аз с глупостите ми.
    Като се заговорихме за режими вижте как някои хора помагат на каскадните дизели на BMW да вървят навсякъде.
    Ей ви и дипломна работа:
    Attached Files
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
      Не съм човек,който може да отговори на въпросите.Но все си мисля че изпускателната систена зависи от големината на клапаните(включително и всмукателния).Режимите за които е предвидена,а от тук тънка или дебела,заплетена или разплетена и тн.Скороста на газовете зависи на 50 % от ф-то и 50 % от дължината на тръбите на сакса и оплетката им.Стига съм ял ла.на и аз с глупостите ми.
      Като се заговорихме за режими вижте как някои хора помагат на каскадните дизели на BMW да вървят навсякъде.
      Ей ви и дипломна работа:
      Като стане на "зор" работата да отваря път към другите гърнета... Много ми е любопитно това някъде има ли го мерено реално какво прави?! Тест с графики и тн за да се види!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #48
        Да споделя и аз какви ги сътворихме...
        Нов резонатор на мястото на катализатора и ново крайно гърне. Тръбата между тях не е нова, но е с доста дебела стена, така че би трябвало да кара доста.
        От толкова сервизчета си избрах точно такова без преса за огъване, затова и е от няколко парчета с различно фи.
        Освен това на "майстора" му се развали и телеподаващото та сега е на груба заварка. След няколко дни ще отида пак да си довърши нещата и да измисли някак да се вдигне извивката на тръбата, която минава над жилото за ръчната, че е много ниско и на по-големи неравности закача.
        Та това е:
        http://hsrr.snimka.bg/automobiles/155.755314.30604747

        Парола: alfa155
        Последните снимки са на старото ми гърне.

        Задното гърне е това.
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #49
          Как е сега колата откъм шум и вървеж, само с тия двете гърнета-пък и гледам малко си разширил диаметъра, това гърне е ф60,а оригиналното е на 55? Аз моята точно така мисля да я направя, но с по-големичко крайно гърне.

          Comment


          • #50
            Със сигурност е шумна в момента.

            Comment


            • #51
              Sorry за офтопика,ама се сетих нещо като казахте Шумна
              Като си свалях стартера за рециклиране се наложи да свалим и дясната полуоска и припалих колата за да омекне спирачният педал за да развием гайката на главината.... а преди това бяхме свалили тръбите от двата колектора към катализатора..... Майко мила като я припалих щяха да паднат прозорците на сервиза ебас ии звука,мноо як ама не се седи в закрито помещение
              та тогава се чудех ако се махнат всички гърнета и се изкара една права тръба ,както правят някой хора с JTD-та какво ли ще се чува от В6
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #52
                Шумна е да
                А отначало беше като ЗиЛ После поотихна. Отдавам го на това, че издишаше от заварките и човека ги намаза с паста и така известно време докато стегне и уплътни.
                На мен не ми пречи бученето, но май контролните органи ще са на друго мнение.
                Ще покарам така няколко дни и като ходя пак може да сложим едно средно гърне.
                Не съм забелязал промяна във вървенето.
                Last edited by hsr; d.m.y г., 08:11.
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  та тогава се чудех ако се махнат всички гърнета и се изкара една права тръба ,както правят някой хора с JTD-та какво ли ще се чува от В6
                  Ще стане доста шумна и вероятно ще стане и по-бавна.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #54
                    за бавното съм сигурен,а за шумът направо не ми се мисли
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #55
                      Защо да стане по-бавна?
                      Аз си мисля, че разхода ще се вдигне, но да стане по-бавна...
                      Моя се вдигна, но и колата като, че ли стана по-пъргава
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment

                      Working...
                      X